Det Sydfynske Alperidt

Velgørenhedsevent Vår 2024 

Eventperiode 20. marts - 2. april

 TILMELDING åben indtil 1. april

VI STØTTER 

BørneTelefonen


Se mere på FB

https://www.facebook.com/events/878476577304969

Tilmelding sker via mail til velgorenhedsevent@hulby.dk indeholdende:
• Deltagerens navn
• Deltagerens adresse
• Hestens/hundens navn
• Klassenummer.


Det koster kr. 120,- pr. deltager/ekvipage pr. klasse at deltage.
Hver tilmelding på kr. 120,- udløser 1 roset + 1 diplom.
Tilmeldingsgebyr sendes via Mobilepay til 25770700 (Nete Prahl-Lauersen) indeholdende ordet "Vår", samt deltagers navn.
Tilmelding er ikke gældende førend betalingen er registeret.


Alle er velkomne!!


Man må gå, løbe, cykle, rulle, ride (også på kæphest), køre i hestevogn o.s.v.


Eventen løber fra onsdag d. 20/3-2024 kl. 00.01 til tirsdag d. 2/4-2024 kl. 23.59.


Overskuddet fra eventen går ubeskåret til BørneTelefonen, der har godkendt eventen, men derudover ikke har noget med afviklingen at gøre.


Se mere om BørneTelefonen her:https://bornetelefonen.dk/


Deltagere der gennemfører klasse 2, 3 eller 4 med hest/pony, og indsender dokumentation rettidigt, optjener 5 point til Det Sydfynske Alperidt Cup 2024.


Se mere om cuppen her:https://detsydfynskealperidt.dk/kommende.../cup-2024


Punkt 1). Der er 4 mulige klasser:


Klasse 1:
I denne klasse er der ingen krav om dokumentation.
Alle deltagere modtager støttediplom på mail, samt en roset der sendes med post.

Klasse 2a: Alternativ Femkamp - etapedistancer mellem 1,0- 3,0 km.
For kæphesteryttere, gående m/u hest/hund, cyklende, ridende, eller kørende med hestevogn.


Klasse 2b: Alternativ Femkamp - etapedistancer mellem 3,0- 6,0 km.
For kæphesteryttere, gående m/u hest/hund, cyklende, ridende, eller kørende med hestevogn.
Deltageren skal i perioden gennemføre i alt 5 ture/etaper med forskellige opgaver der skal løses.
Opgaverne fremsendes på mail umiddelbart inden eventens start.
Dokumenteres med foto af deltager med startnummer, screenshot af den tilbagelagte etape med dato og tid, samt besvarelse/løsning af opgave.
Hver gennemført post giver point og alle point lægges sammen.
Vinderen er den deltager der har fået flest point - vinderen modtager en præmie.
Alle deltagere modtager et diplom på mail - med navn og point - samt en roset der sendes med post.
Klasse 2a og 2b pointgives og præmieres hver for sig.


Klasse 3: 1-30 km. med en gennemsnitshastighed på 2-11 km/t.
For kæphesteryttere, gående, løbende, ridende eller kørende med hestevogn.
Dokumenteres med billede af deltager med startnummer, samt screenshot af distance, dato og tid.
Alle deltagere modtager et diplom på mail - med anførsel af navn, tid og distance - samt en roset der sendes med post.


Klasse 4: Kilometerkonkurrence.
Deltageren kan samle kilometer i hele perioden.
1 tilmelding giver mulighed for at gå, med eller uden hund eller hest, eller at ride/køre i hestevogn (med én eller flere heste), alle de ture man orker i eventperioden, for at samle kilometer.
Heste/hunde må hver især max. gå 30 km. pr. dag. i denne klasse.
Dokumenteres med billede af deltager m/startnummer, samt screenshots af alle ture m/dato og tid.
Samme tracking tæller kun 1 gang, uanset om man har 1 eller flere heste/hunde med på turen.
Vinderen modtager en særlig kilometerroset samt et fysisk diplom med den totale distance anført.
Alle deltagere modtager et diplom på mail - med anførsel af navn, tid og samlet distance - samt en roset der sendes med post.


Punkt 2). For klasser med krav om dokumentation:
Dokumentation sendes senest torsdag d. 4/4-2024 kl. 12.00 på mail: velgorenhedsevent@hulby.dk
Dokumentation skal indeholde:
• Billede af deltageren med startnummer.
• Billede/screenshot af f.eks. Equilab eller MapMyRun med dato, starttidspunkt, distance og tid.


Punkt 3). Deltagergebyr.
Det koster kr. 120,- pr. deltager/ekvipage pr. klasse at deltage.
Hver tilmelding på kr. 120,- udløser 1 roset + 1 diplom.
Tilmeldingsgebyr sendes via Mobilepay til 25770700 (Nete Prahl-Lauersen) indeholdende ordet "Vår", samt deltagers navn.
Tilmelding er ikke gældende førend betalingen er registeret.


Punkt 4). Hestens/hundens deltagelse.
Samme hest/hund må max. deltage to gange pr. dag.
Hvis en hest/hund deltager flere gange på en dag, må den samlede distance højst udgøre 30 km.
En rytter/hundefører må gerne deltage flere gange samme dag med forskellige heste/hunde.
Trækker for heste/ponyer er tilladt i alle klasser.


Punkt 5). Tilmelding + startnummer.

Tilmelding sker via mail til velgorenhedsevent@hulby.dk indeholdende:
• Deltagerens navn
• Deltagerens adresse
• Hestens/hundens navn
• Klassenummer.

Det koster kr. 120,- pr. deltager/ekvipage pr. klasse at deltage.
Hver tilmelding på kr. 120,- udløser 1 roset + 1 diplom.
Tilmeldingsgebyr sendes via Mobilepay til 25770700 (Nete Prahl-Lauersen) indeholdende ordet "Vår", samt deltagers navn.
Tilmelding er ikke gældende førend betalingen er registeret.


Der er ikke krav om medlemskab af en klub eller andet for at deltage.

Alle modtager, hurtigt efter tilmelding, en bekræftelse på deres tilmelding og betaling.
Har man ikke modtaget et svar på sin tilmelding indenfor få dage efter tilmelding og betaling, må man kontakte mig, da der så sandsynligvis er gået noget galt et sted.

Startnummer fremsendes pr. mail og deltageren skal selv printe det ud.
Har man ikke mulighed for at printe startnummeret ud, må man gerne selv skrive sit startnummer.


Punkt 6). Sidste tilmelding.
Der kan tilmeldes løbende, til og med mandag d. 1/4-2024 kl. 12.00.

Tilmelding er bindende, da der købes specialrosetter, som sendes med post når eventen er slut.


Tusind tak for din deltagelse og støtte.

Varme hilsner
Nete Prahl-Lauersen

Se mindre